27 Ocak 2013 Pazar

Gencolar Sixtape #3


Cumartesi olarak ayarladığımız bu seri bir kez daha gününden saptı. Bunun için size açıklama yapacak değilim. Malumunuz Farük nasıl insanlar olduğumuzu anlatan bir yazı yazmıştı.

Bilerek ve isteyerek bugüne kadar paylaşmadığım Mumford ve Oğlanları'nı kendi yazı günüme bırakabildiğim için çok mutluyum. Yaklaşık iki sene önce bir radyo programanı dinlerken tanışmıştım kendileriyle. Kimseye çaktırmadan dinlemeye başladım. Dinlediğim şeylerin fazla yayılmasını sevmiyorum. Lisede Sagopa bu kadar yayıldığı için bugünlere geldim mesela. Bir gün Farük'ün de Mumford paylaştığını görünce artık zamanı gelmiş dedim. Hayatımızın her şekilde kesiştiğini göz önüne aldığımızda, hiç konuşmadan bu oğlanları sevmemize de şaşırmadım -İzmir kızları, selamlar!-. Ara sıra favori şarkılarımızı özel mesajlarla gönderip birbirimize yürüdükten sonra artık tüm şarkılarını hatim ettiğimi söyleyebilirim.

Tüm şarkıları ayrı keyif olmakla birlikte içinde bulunduğum ruh haline en çok uyanı seçtim. Göz yaşları olmayan bir zamandan ve tekrar sevmekten bahsetmişler. Korkularınızı atın falan diyorlar. Bu çocukların bir bildiği vardır. Umutlu erkek seven kızlar..

Gencoların şarkıları hakkında fazla yorum yapmıyorum. Klişe sıralamasına göre bir liste yaptım. Herkes gereken mesajları alsın. Çirkinlik benim işim.




Eren: Mumford and Sons - After The Storm
Faruk: Piston - Adanalı
Ege: Depeche Mode - Walking İn My Shoes
Doğuş: Lana Del Rey - Dark Paradise
İbrahim: Kings of Leon - Closer
Buğra: Red Hot Chili Peppers - Snow

Hiç yorum yok: