6 Şubat 2013 Çarşamba

Gencolar Sixtape #4



Selamlar. Galiba Faruk bu serinin gününü Cumartesi olarak belirlemiş ama ondan başka da gününde yayınlayan olmamış. Olsaydı problem vardı zaten.

Ben pek müzik dinlemem ya da şöyle söyliyeyim, her şeyi dinlerim ama ilk kez dinleyip beğensem bile "aa bu grupta neymiş?" diye merak etmem. O yüzden pek müzik bilgim yoktur. Genelde film müzikleri dinlerim zaten ya da enstrumental. 

Yine de benim için yerleri özel 2-3 şey var tabii ki müzik adına, en başta da The Smiths gelir. 4-5 yıl önce lisede Manga falan dinlerken (manga'ya bok atmıyorum, iyi şarkıları var) ablamın oda da dinlediği müziklere ilgi duymaya başladım. Nirvana, Pearl Jam, The Smiths o günlerden geriye kalanlar. Burdan ablama da selam olsun.

Ha, peki niye Asleep? 3-4 gece önce habersiz şu filmi izliyordumki soundtrack'inde asleep de varmış. (müthiş film, tavsiye ederim) Benim için daha iyi The Smiths şarkıları var ama bu günlerde en güzeli Asleep.

Gencolars'ın şarkılara gelince; vallaha doğuş ve eto'nun paylaştıkları dışında diğer 3 şarkıyı bilmiyorum bile. Moby baya baya Bedük'e benziyormuş.




Doğuş / Beirut - Elephant Gun
Ege / Moby - Lift Me Up
Eren / Pearl Jam - Nothingman
Faruk / T.I - Ride With Me
Buğra / Kanye - Welcome The Heartbreak feat Kid Cudi

Hiç yorum yok: