3 Temmuz 2017 Pazartesi

Gencolar Sixtape #5


Dört buçuk senelik hasret son buluyor! Gencolar yıllardır merakla beklenen Sixtape’e kavuşuyor… Bu serinin günü bazı kişiler tarafından Cumartesi olarak belirlenmiş, ama işte insan uymayınca uymuyor, ne diyelim geç olsun güç olmasın :(

Uzun süre editörlük yapıp, belli bir süre hiçbir şey yazmayınca insanın yazası geliyormuş. Hayatımızda neler değiştiğini, bizim diğer kekolar da anlatmak isterlerse, bir yazı dizisiyle anlatırız.

Dün akşam saat dokuz gibi esmeye başlayan nostalji rüzgarına kapılıp, artık boynumun borcundan kurtuluyorum. Şimdi siz düşünün Buğra, Doğuş, Eren, Faruk ve İbo.

Son zamanlarda ne dinliyorum? Bu Spotify işi benim terazinin de topuzunu kaçırdı. Eskiden trance dinliyorum (yok kardeşim yok, hap atmıyorum :((( ) der geçerdim, şimdi abidik gubidik bir sürü şey dinliyorum. Trance hâlâ devam, onun dışında bolca synthpop dinliyorum Depeche Mode ve türevleri. Almanca rock’a sardık (n’apalım Almanya’da ikamet ediyoruz). Bi’ de bu Almanların güzel sözlü kötü müzikli rap parçaları var, arada onlara takılıyorum.

Bu gencolarsixtape’in YouTube login bilgileri bende (tabii ki) yok. Onun için, kendi kişisel hesabımdan yaptığım listeyi aşağıya bırakıyorum. Bizim elemanlar şaşırdıktan sonra muhtemelen bu listeyi de olması gerektiği yere koyarız.

Bu yazının yazılacağı hiç beklenmediği için diğerlerine, “Siz ne dinliyosunuz abi?” falan diye sormuyorum. Olur da devam edecek olursak yine her Cumartesi normal akışıyla yaparız hikayeyi.


Hiç yorum yok: