30 Aralık 2013 Pazartesi

Gencolar Yeni Yıl Bildirisi



Malum 2013 artık bitmek üzere. Ben de biraz işsiz kaldığım için Gencolar 2013 yılında neler yaptı, yeni yıldan neler bekliyorlar çok merak eden varmışçasına bunları yazdım.

2013'e Damga Vuran Olaylar:

- 2013 yılı adına ülkemizdeki en önemli olay şüphesiz Gezi Parkı olaylarıydı. Biz de Gencolar olarak gerekenleri yaptık. Özellikle Taksim'de Doğuş'un düştükten sonra Faruk'un "Kalk kardeşim daha Hasan Kabze'nin bize atacağı çok gol var." diyerek onu kaldırması, benim atılan biber gazlarını saçlarımın arasında söndürüşüm ve antikapitalist müslüman Eto'nun polise çiçek atarak durdurma çabaları hala bölgede bulunanlar tarafından hayranlıkla anlatılır.


                                                      

- Gencolar adına yılın önemli olaylarından biriyse Ege'nin bizi Kuddusi'yle tanıştırması oldu. Yine toplandığımız bir gece ısrarla bana "Çançu sana bir video izleticem." demesi ve herkes konuşup eğlenirken beni videoya kitlemesiyle başlayan bu tanıştırma hikayesi daha sonra Eren ve Faruk'a da sıçradı. Kuddusi bir anda açık ara en çok izlediğimiz isimlerden biri haline geldi ve Ege'nin Gencolara yaptığı en büyük katkı olarak da sayılıyor. Kuddusi kim diyenler şöyle buyursun.


-Bu seneki en büyük keşiflerimizden biri de Nba 2k'nın 5 kişi aynı anda oynadığında ne kadar zevkli bir oyun olduğunu anlamamızdı. Yine benim kimliğimi verip kiraladığımız ps gecelerinden birinde başladığımız bu iş sayesinde acayip eğlendik siz de denemediyseniz mutlaka deneyin. Bencilliğin üst seviyede olduğu oyunlarımızın birinden görüntüler merak edenler için burada. Aynı akşam ps'ye bağladığımız ve benim şu an adını unuttuğum bir alet sayesinde tenis oynayışımız da yıla damga vuran hareketlerden biriydi. Yerden gelen topları bir türlü karşılayamadığımız bu oyunda kabiliyetsizliğimle çığır açtığımı da belirtmekte fayda var. Yavaş başlayan Doğuş'un içinden Federer çıkması da yüzümüzü güldürdü. O oyundan da görüntüler burada.



- Uzun zamandır konuşup da yapamadığımız projelerimizden sadece biri olan basket oynama planımızı ise bu sene çok şükür gerçekleştirdik. Nitekim böyle bir olay olmasaydı Eto'nun aslında içine Mr.Logo'nun ruhu kaçtığını asla öğrenemeyecektik. Faruk'u oyun kurucu olarak kullanmamız ve sakat dizimle Ege'yi savunmaya çalışıp onun da etrafımda dönüp durarak başımı döndürmesi hala Conrad'ın oradaki sahada konuşulur. Bir tane daha yapıcaz en yakın zamanda. Hep yapıyoruz zaten.


- Gencolar olarak Papa John's dan pizza söylemeyi keşfetmemiz de bizi 10-15 yıl ileriye götüren olaylardan birisiydi. Özellikle sadece acıdan oluşan urfa dürüm ve Sırrı Usta ( bunu ne siz sorun ne ben anlatayım) facialarından sonra adam gibi yemek yiyebilecek bir yer bulmamız çok önemliydi. Mantar yememe tercihime laf eden diğer Gencoları da buradan kınıyorum. Benim pizzam benim tercihim size ne?


- "Yav he he" hareketini keşfetmemiz, Faruk'la Eren'in dokunmatik telefonlara geçip 2 kelimeyi art arda doğru yazamamaya başlamaları, Ege'nin dergiden izin alıp yazılarını bloga koyabilecek olması, benim hala saçlarımı kestirmemem, Eren pinkimle bir paket çekirdekle oruç tutmamız (dindar erkek seven kızlar eqlesin), Doğuş'un tatile gidememesine sebep olan sivilce, ılıklık tespitlerimiz , İbo'nun can sıkan, hayattan bezdiren Nba 2k oynayışı ve arkadaşına hava atayım derken yatağını kırması yıla damga vuran diğer olaylardı.


                              

  Yeni Yıldan Beklentiler:

Buğra Uzar: Faruk'un bana ve Eren'e olan borcunu ödemesi, Ege'nin sixtape'i koyması, kimliğimi vermeden ps oynamak.

Doğuş Arun: Faruk'un bana ve Eren'e olan borcunu ödemesi, Ege'nin sixtape'i koyması, her gidişimizde evini toplamamız.

Ege Geçyatan: Faruk'un bana ve Eren'e borcunu ödemesi, sixtape'i koymak, olabildiğince Federer maçı izlemek.

Eren Tolga Onur: Faruk'un bana ve kendisine olan borcunu ödemesi, Ege'nin sixtape'i koyması, adam gibi Catia kursu bulmak.

Faruk Çolak: Bana ve Eren'e olan borcunu ödemek, Ege'nin sixtape'i koyması, iş bulmak.

İbrahim Tosyalı: Faruk'un bana ve Eren'e olan borcunu ödemesi, Ege'nin sixtape'i koyması, yeni diziler çıkması.


2013 bana göre genel olarak kötü bir yıldı. Kobe'nin sakatlığı da hepimizi baya derinden etkiledi ama bu sayede Nick Young gibi yeni bir adam kazandık. Eren'in de dediği gibi adam resmen sahadaki Genco. Neyse bize de böyle bir yeni yıl yazısı yakışırdı. İnşallah bu sene Lakers'ımmMMmız şampiyon olur. Herkese şimdiden mutlu yıllar. Son olarak Faruk borcunu öde kamki.





Hiç yorum yok: