24 Eylül 2009 Perşembe

Geçmişten Kareler #10


Bugün GK serisinde bir değişiklik yaptım ve bir TV dizisiyle ilgili bir fotoğraf kullandım. Diziyi elbette ki hepimiz biliyoruz; Kurtlar Vadisi. Bazılarımız izlediği için, bazılarımız için her dakika duyduğu ve olay yarattığı için izliyor. Ben ilk kesimdenim. Dizi başladı başlayalı izliyorum. Dizi bu yıl 6. senesine giriyor ki hala bu kadar izleyicisi varsa bu başarılı olduğunu gösteriyor Türkiye standartlarında. Ha tabii, saçma mı? Kesinlikle. Bilmem kaç bölümdür ölmeyen Polat Alemdar'ın maceraları eski Çakır'lı bölümler kadar sarmıyor tabii ama. Fotoğrafta Çakır'ın ölümüyle ilgili; gerçek bir gazete ilanı. Çakır dizide öldükten sonra, böyle ilanlar, camiide kılınan cenaze namazları, dizide Çakır'ı öldüren oyuncunun Akmerkez'de ciddi ciddi sopa yemesi... Ne değişik ülkeyiz arkadaş.

1 yorum:

vence dedi ki...

Bu ülkede derin devletli, mafyalı, silahlı, bir tane bilge babalı, bir de çilekeş analı, e illa ki devletin içinden birileri tarafından eğitilmiş ya da eğitimsiz de olsa devlet için çalışan başrol oyunculu bir dizi yapılıp değil 6 yıl 10 yıl da sürse rating almaması ya da tutmaması imkan ve ihtimal dahilinde değil. Bu saatten sonra Polat Alemdar adındaki ziyan kişilik düşmanlarını osurarak öldürsün, boş zamanlarında halay çeksin, düğünlerde piyanist şantör olarak çalışsın, yine benim halkım diziyi en çok izlenenlerde 1 numaraya koymazsa ben birşey bilmiyorum. Başarıymış, yemişim öyle başarıyı..

Bir de zamanında filmini yapmışlar ki dost değil düşman başına. Hayır, yetmemiş bir de Gladio diye yeni bir tane yapmışlar ki evlerden ırak. Arada çıkan Muro'yu saymıyorum bile.

Az bile gündüzleri kadın programları izleyip evlenme programlarıyla gülen, acı hayat ile dertlenen kadınların kocalarına bunlar. Öyle göte böyle yarrak..